Rólunk

Nemzetközi tapasztalat, helyi megoldások

A Chrome-Soft kiemelkedő és a mai trendeknek megfelelő megoldásokat biztosít ügyfeleinek a turisztikai marketing, IT és a stratégiai márkatervezés területén. Az elmúlt több, mint 20 év során számos IT rendszert, turisztikai portált, CRM és kártyarendszert, okostelefon app-ot, arculatot, kiadványt, weboldalt és egyéb grafikai tervet készítettünk. Weboldalaink többször is megkapták az Év honlapja címet, továbbá kiadványaink közönség és szakmai díjakat nyertek.

Cégünk legnagyobb értéke az évek során felhalmozódott hazai, nemzetközi kapcsolat- és tapasztalatrendszer, valamint know-how, amelynek helyi megoldásokba való integrációját és hazai viszonyokra történő adaptációját segítik elő a rendelkezésünkre álló, részben saját fejlesztésű informatikai rendszereink.

Turisztikai informatika

Turisztikai informatika

Széles körű informatikai szolgáltatások biztosítása a turizmus területén helyi, térségi és régiós desztinációknak, önkormányzatoknak, szálláshelyeknek és fürdőknek. Utazástervező, CRM, szállásfoglalási és ajánlatkérő rendszerek biztosítása. Mobil alkalmazások, beléptetőrendszerek múzeumoknak, fürdőknek, strandoknak és parkoknak. Kül- és beltéri KIOSK telepítése.

Kommunikáció és marketing

Stratégia és kommunikáció

Cégünk egyik fő erénye az az átfogó stratégiai szemlélet, amely az általunk végzett munka minden mozzanatát áthatja. Minden tevékenységünket annak a stratégiai célnak rendeljük alá, amelyet ügyfeleinkkel a munka tervezési fázisában közösen határozunk meg.

Eddigi utunk

Az internethasználat hazai elterjedésével párhuzamosan, számtalan vállalati és intézményi arculat, hirdetéskoncepció, magazin és hetilap nyomdai tervezése és előkészítése után a Chrome-Soft a 2000. évben jelent meg a turisztikai IT rendszerek fejlesztésének piacán. Első ilyen jellegű munkánk a Balaton Régió turisztikai informatikai rendszerének, arculatának és internetes megjelenítésének a tervezése és fejlesztése volt. A balatoni turisztikai IT rendszer tapasztalait felhasználva indult el egy évvel később az első országos turisztikai informatikai rendszer, az ONTIR fejlesztése, melyet a Chrome vezető tanácsadói szerepkörben kísért végig. Nagyrészt az állami projekt sikertelensége indította a cég akkori vezetését arra, hogy levonva a nagyszabású projekt bukásának tapasztalatait, más területen igyekezzen megoldásokat találni arra, hogy a turizmus térségi szinten is beléphessen a világ turizmusának hatalmas tempóban digitalizálódó világába. Így kerültünk kapcsolatba azzal a dél-tiroli céggel, amely hosszú éveken keresztül szolgáltatta azt a rendkívül komplex IT rendszert, amely teljeskörűen támogatta egész Dél-Tirol turizmusát informatikailag – az adatbázis-szolgáltatástól és az internetes megjelenéstől a foglalás- és hálózatmenedzsmenten, a CRM és szervezetfejlesztést segítő rendszereken keresztül egészen a turisztikai stratégiai menedzsment tartományi szintű döntéstámogatásáig. A dél-tiroli IT megoldások magyar piacra való adaptációjával párhuzamosan a Balaton Fejlesztési Tanáccsal, önkormányzatokkal, turisztikai szakemberekkel és vállalkozókkal összefogva a Chrome elindította annak az alulról épülő, szervezeti, társadalmi struktúrának a meghonosítását Magyarországon, amelynek eredményeként mára mintegy száz térségben turisztikai desztináció menedzsment szervezetek működnek – több-kevesebb sikerrel.

Az azóta eltelt majd 20 év során rengeteg térségben adtunk stratégiai tanácsot a desztinációfejlesztés területén, képeztünk szolgáltatókat, szakembereket, írtunk fejlesztési stratégiákat, készítettünk grafikai arculatokat, kiadványokat, terveztünk és bonyolítottunk on- és offline marketingkommunikációs kampányokat, study tourokat, de legfőképpen fejlesztettünk és implementáltunk olyan turisztikai IT-megoldásokat, amelyek gyakran a térségi turizmus európai standardjainál is távolabbra mutattak.

Menet közben számtalan weboldalt terveztünk és készítettünk – nemcsak a turizmus területén. A részben nemzetközi projektek fejlesztései során olyan cégekkel dolgozhattunk együtt, mint az Oracle, a KFKI számítástechnikai cégei, az Arvato Systems (a Bertelsmann informatikai vállalata), a SZTAKI, a Fraunhofer Institut vagy a Bentley, hogy csak a legismertebbeket említsük.

Nemzetközi kapcsolataink révén folyamatosan frissítettük tudásunkat és ismereteinket – elsősorban a turizmus-menedzsment és a turisztikai informatika területén. A folyamatos kutatási és fejlesztési tevékenység tette lehetővé, hogy 2010-ben – leválva dél-tiroli partnercégünkről – önállóan fejlesszük ki azt az akkoriban még alig ismertnek számító, NFC technológián alapuló turisztikai kedvezménykártyarendszert, mely – továbbfejlesztett formájában - máig sikerrel működteti, számos hazai turisztikai térség mellett Budapest hivatalos turisztikai kedvezménykártya rendszerét.

2017 óta a hotel- és éttermi szoftverek piacán is erőteljes jelenlétre tettünk szert. Több, mint 800 hazai szálloda, panzió és étterem használja HOTREST elnevezésű szálláshely- és étterem-menedzsment megoldásunkat, melynek továbbfejlesztésén megállás nélkül dolgozunk cseh partnereinkkel.

CityPay-t használó referenciáink

Tekintse meg a CityPay-t használó Partnereinket, akik több, mint 1 millió kedvezménykártyát tartanak nyilván a kártyarendszerben

Vélemények rólunk

idézőjel

Nagyon komplex a kezelőrendszer, mégis átlátható és jól használható. A közvetlen kapcsolattartással teljesen elégedett vagyok. Jó tudni, hogy ha egy problémát meg szeretnének oldani, akkor több szempont alapján is körbejárják, és törekednek arra, hogy ne minden esetben legyen fejlesztési költsége, vagy minél működőképesebb megoldás legyen.

  • Csillag
  • Csillag
  • Csillag
  • Csillag
  • Csillag
K. Katalin budapestinfo.hu és Budapest Card adminisztrátor
Idézőjel

A Magyar Vitorlás Akadémia komplex turisztikai rendszer keretében használja a CityPay2 kártyarendszert, ami tapasztalataink szerint megbízható, és kiterjedt funkciósorával teljes mértékben támogat egy turisztikai platformra kialakított struktúrát. Kiemelnénk, hogy a rendszer egyidejűleg képes kezelni mind virtuális, mind fizikai kedvezménykártyákat. A rendszer számunkra fontos része maga az adatbázis, vagyis a regisztrált vendégek, szolgáltatók könnyen megtalálhatóak, egyedi ajánlatokkal felkereshetőek. Összegezve: a CityPay2 rendszer igen felhasználóbarát, készségszintű használata könnyen elsajátítható.

  • csillag
  • csillag
  • csillag
  • csillag
  • csillag
Szépvölgyi István vitorlazzitthon.hu felelelős szerkesztő, adminisztrátor
Idézőjel

Egyszerűen kezelhető, logikusan felépített adminisztrációs felület. A személyes tanácsadáson részletes tájékoztatással, magyarázatokkal segítik a háttérfelület használatát, turisztikai szempontból releváns információkkal való feltöltését. A későbbiekben az új adatok feltöltését a rendelkezésre bocsátott útmutatók valamint a folyamatos telefonos és email-es rendelkezésre állás segíti. A probléma felvetésekre szinte azonnal, maximum 24 órán belül reagálnak, a szükséges intézkedéseket gyorsan megteszik.

  • csillag
  • csillag
  • csillag
  • csillag
  • csillag
Kárpáti Veronika Cross-Border Card adminisztrátor